Marketing

Jaką techniką wykonuje się plakaty reklamowe?

Filed in Marketing by on 15 lutego 2016 0 Comments
Jaką techniką wykonuje się plakaty reklamowe?

Plakaty reklamowe to jedna z najtańszych i jednocześnie najbardziej popularnych form reklamy graficznej. Z plakatami reklamowymi spotykamy się na ulicy, gdy odwiedzamy aptekę, sklep czy przychodnię, gdy idziemy do fryzjera, salonu kosmetycznego czy biura turystycznego. Jednym słowem widzimy je wszędzie i w wielu różnych postaciach. Plakaty reklamowe nie są bowiem drukowane wyłącznie na papierze. Coraz […]

Continue Reading »

Marketing afiliacyjny – tak działamy w sieci

Filed in Marketing by on 23 września 2015 0 Comments
Marketing afiliacyjny – tak działamy w sieci

Performance marketing będący reklamą efektywnościowa jest obecnie najbardziej pożądanym działaniem marketingowym w sieci. Reklamodawcy licząc na konkretne efekty, decydują się na marketing afiliacyjny, bazujący na generowaniu efektów. Czym jest marketing afiliacyjny Współczesne działania reklamowe oparte na generowaniu efektów są marketingiem afiliacyjnym, skutecznym i przejrzystym, przenoszącym odpowiedzialność na kilka podmiotów współpracujących ze sobą w procesie marketingowym. […]

Continue Reading »

Content marketing i źródła jego popularności

Filed in Marketing by on 31 marca 2015 0 Comments
Content marketing i źródła jego popularności

Rosnąca popularność wtyczek do przeglądarek internetowych, które pozwalają na blokowanie reklam, zmusza marketerów do wdrażania nowych strategii reklamowych. Najpopularniejszą z nich jest tzw. content marketing (luźno tłumacząc: marketing treściowy). Polega on na publikowaniu przez firmy atrakcyjnych dla potencjalnego klienta treści w formie blogów z poradnikami, ciekawostkami i recenzjami, filmików, podcastów, infografik itp. Wszystkie te treści […]

Continue Reading »

Pomysł na ciekawe upominki dla klienta

Filed in Marketing by on 16 września 2014 0 Comments
Pomysł na ciekawe upominki dla klienta

Czasy, w których skuteczna reklama kojarzyła się z ulotkami bezwiednie rozrzucanymi po mieście niczym w czasach propagandy wojennej minęły bezpowrotnie. Dzisiaj reklama musi być znacznie bardziej wyszukana, czasami bardziej a czasami mniej agresywna w zależności zarówno od naszych ambicji, naszego profilu działalności, oraz przede wszystkim targetu reklamowego, czyli prościej mówiąc tego, do kogo ową reklamę […]

Continue Reading »

Butik Włoski – styl czy tylko stereotyp?

Filed in Marketing by on 11 lutego 2014 0 Comments
Butik Włoski – styl czy tylko stereotyp?

Każdy miłośnik mody i podążających za nią trendów z pewnością doskonale wie, że włoska moda należy do najbardziej stylowej i poszukiwanej niemal na całym świecie, przez co butików włoskich z miesiąca na miesiąc przybywa coraz więcej. To właśnie włoscy projektanci cieszą się tak ogromnym talentem we wzorowej doborze stylizacji oraz niebagatelnym poczuciu estetyki, które w […]

Continue Reading »

Plany marketingowe nie są lekarstwem na całe zło

Filed in Marketing by on 18 lutego 2013 0 Comments
Plany marketingowe nie są lekarstwem na całe zło

Występuje dużo badań mówiących o sporych korzyściach, jakie można otrzymać wskutek planowania marketingowego. Nieczęsto jednakże naświetla się sukcesy firm, które nie organizują sformalizowanego podejścia do planowania marketingowego. Plany marketingowe – czym są? Plany marketingowe są efektywnym  narzędziem wspierającym rozwój firm. Strategie marketingowe w nich zawarte są niezbędne do odniesienia zwycięstwa w walce konkurencyjnej. Wykorzystywanie w […]

Continue Reading »

Merchandising od zaplecza

Filed in Marketing by on 31 stycznia 2013 0 Comments
Merchandising od zaplecza

Spróbujemy przedstawić w tym artykule, jak wyglądają współczesne realia dotyczące marketingu i reklamowania wyselekcjonowanych produktów w celu intensyfikacji sprzedaży. Visual merchandising nie od dziś wiadomo nie ogranicza się tylko do pokazywania produktu na wystawie, obejmuje wszelkie konieczne sposoby, aby przykuć uwagę Klienta. Poczynając od fasady sklepu, na zaplanowanej po mistrzowsku lokalizacji każdego produktu wewnątrz marketu […]

Continue Reading »

Optymalizacja tekstów pod wyszukiwarki

Filed in Marketing by on 4 stycznia 2013 0 Comments
Optymalizacja tekstów pod wyszukiwarki

Pisanie artykułów jest zadaniem bardzo trudnym dla zielonych. Często proste zdanie potrafi zostać zniszczone przez brak specjalistycznej wiedzy. Rozpoczynając swoją naukę z seo copywritingiem należy zapoznać się z zasadami tworzenia artykułów. Początkowym i najistotniejszym elementem podczas pisania treści jest konieczność skupienia się na odbiorcy. Profesjonalny seo copywriter musi oczywiście pisać odpowiednio skonstruowany tekst pod Google, […]

Continue Reading »

Złote zasady projektowania

Filed in Marketing by on 18 grudnia 2012 0 Comments
Złote zasady projektowania

Złote zasady projektowania mają istotny wpływ na wszystkie etapy realizacji projektu. Należy je stosować w pierwszej kolejności w celu utworzenia jasnych instrukcji dla współpracowników. To właśnie głównie dzięki zadawaniu trafnych pytań, nie przyjmowaniu niczego za pewnik, udzielaniu kompetentnych informacji na temat projektu oraz identyfikowaniu oddziaływań na projekt możemy być pewni, że projekt będzie udany. Zasada […]

Continue Reading »

Czym jest field marketing?

Filed in Marketing by on 27 listopada 2012 0 Comments
Czym jest field marketing?

Jak pokazują badania dotyczące przyzwyczajeń konsumentów, większość z nas dokonuje decyzji zakupowych dopiero w punkcie sprzedaży. Z tej wiedzy korzystają specjaliści od marketingu, którzy stosują szereg mniej lub bardziej skomplikowanych metod, aby wyróżnić dany produkt pośród konkurencji, a tym samym zwrócić na niego uwagę nabywców. Warto przyjrzeć się bliżej tym praktykom, ponieważ uchodzą one obecnie […]

Continue Reading »